Canon Inc. es una compañia japonesa especializá en proutus óticus i e catura i reproución d'imagis, estu inclui cámaras, afotucopiaoras e imprentaoras. Tien la su sé en Tóquiu.

Canon Inc.
Nombri Canon Inc.
Tipu Empresa Privá
Sei Tóquiu (Japón)
Alministración Tsuneji Uchida, Fujio Mitarai
Endustria Ótica, fotografia
Proutus Maquinaria d´oficina, cámaras,
óticas i algotrus proutus.
Hundación 1937
Ingresus 3.754.191 millonis de yenis
Empreaus Mas de 100.000 polr tol mundu
Web http://www.canon.es/

La compañia hue hundá en 1933 pol Goro Yoshida i el su cuñau Saburo Uchida con el nombri Precision Optical Instruments Laboratory. La finaliá original la compañia hue la envestigación pa mejoral el esarrollu i la caliá las cámaras. En juñu 1934 prouhun la su primel cámara, la Kwanon, hucheá assina en onol a Kuan Yin, la diosa buista la misericordia. El añu siguienti la compañia cambeó el su nombri por el de Canon con el fin de muestral una imagin mas muelna.

Enque Canon tien un gran prestigiu nel mercau cámaras i d'imprentaoras, la mayol parti el réitu provien la devisión de proutus d'oficina, especialmenti las copiaoras analógicas i degitalis, i la su líniaproutus murtihunción. Canon tamien á entrau nel mercau las pantallas degitalis junta Toshiba, esarrollandu i fabricandu televisionis pranas basás en SED, una nueva tenulogia pa pantallas. Canon á anunciau tamien la su entención d'entral nel mercau proyetoris pa telivisión.

Atijus esternus Edital