Una casa (del latín casa, chiveru) es una edificación destiná pa sel habitá.[1] Pué organizalsi en una o varias plantas, y normalmenti, manqui no exclusivamenti, se refieri a un edificiu destinau a vivienda unifamiliar.[1] Pué tamién disponel d'un sótanu, o un semisótanu, y d'una cubierta superior transitabli denominá azotea o terraza. Si disponi de terrenu suficienti, pué contal tamién con patiu y jardín.

Es el lugar en que históricamenti se desarrollaron las actividáis y relacionis específicis la vía social o familiar, dendi la nacencia a la muerti d'una hartá los sus componentis. Sirvi de socuellu contra la lluvia, el vendu y demás agentis meteorológicus, y protegi de posiblis intrusus, umanus o animalis. Además es el lugar dondi almacenal los enseris y propiedáis los sus habitantis.

Tamién se denomina casa a argunus edificius destinaus a servicius comunitarius, comu la casa consistorial, la casa de beneficencia, la casa d'empeñus, la casa de maternidá, la casa de socorru; a sedis institucionalis prencipalis, como la Casa Blanca, la Casa de Nariño, la Casa Rosá, o inclusu a las e mala reputación, comu las casas de camas, casas de citas, etc.

En contraposición a la casa, s'estila denominal pisu[1] (apartamentu o departamentu) a la vivienda unifamiliar que forma parti d'una edificación mayor, normalmenti de varias alturas.

Una casa típica la burguesía, en Ingalaterra.
Una casa tradicional e Siberia, en Novosibirsk, Russia.
Casas colgás (sigru XV), Cuenca, España.

Guípalsi tamién Edital

Huentis Edital

  1. 1,0 1,1 1,2 «casa.» Izionariu la luenga española. Avanci la vigésima tercera edición. Consultau el 20 de setiembri de 2015.

Atijus Edital

  •   En Commons ai conteníu multimedia sobre Casa.