La comunicación (del latín communicatĭo, -onis[1]) se refieri a l'ación conscienti de compartil enhormación entri dos o más personas participantis con el fin de transmitil o recibil significaus a través d'un sistema compartíu de signus y normas semánticas. Los pasus básicus la comunicación son la formación d'una intención de comunicarl, la composición del mensaji, la codificación del mensaji, la transmisión la señal, la recepción la señal, la decodificación del mensaji y finalmenti, l'interpretación del mensaji por parti d'un receptor.

Un modelu simpli de comunicación, en dondi una persona, qu'es el emisor, transmiti un mensaji (le palra sobri un árbol) a otra persona, qu'es el receptor.

La comunicación en general toma lugar entri tres categorías de sujetus prencipalis: los seris umanus (lenguagi), los organismus vivus (biosemiótica) y los dispositivus de comunicación habilitaus (cibernética).

En un sentíu general, la comunicación es l'unión, el contactu con otrus seris, y se puei definil comu'l procesu meyanti el cual se transmiti una enhormación d'un puntu a otru.

Su propósitu u objetivu se puei denominal baju l'ación d'informal, general acionis, crial un entendimientu o transmitil cierta idea.

Guípesi tamién Edital

Huentis Edital

Referéncias Edital

  1. Cita DLE

Bibliografía Edital

En español Edital

  • BASTARDAS BOADA, Albert. "Comunicación humana y paradigmas holísticos". (1995). CLAVES de razón práctica, 51, pp. 78-80
  • FERRER, Argelia. "Periodismo científico y desarrollo: una mirada desde América Latina". (2002). Tesis doctoral
  • FLORA DAVIS (1996). La comunicación no verbal. ISBN 9788420616162
  • CIBANAL, Luís. Teoría de la comunicación humana (2006)

Atijus Edital