Diferencia entre revisiones de «Wikipedia n'estremeñu»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Sin resumen de edición
Línia 1:
[[File:Wikipedialogo-ext.png|thumb|200px|right]]
La '''Wikipedia en [[luenga estremeña|estremeñu]]''', mentá como '''Güiquipedia''', es la versión la ciclopedia libri [[Wikipedia]] en [[lengua estremeña]]. Güiquipedia s'escrivi de manera colavorativa por mé de voluntarius (xq todos los ninios se pelean), premitiendu que los endilguis sean modificaus por qualquiera pressona con acessu por mé dun precuraol web. El proyetu tuvu nacencia el 24 Eneru 2007, fundiá por [[Angi Ronceru]], enque no diva a sel hata el 26 Mayu 2008 quandu el proyetu es muau al su propiu domiñu. En esta web se trata de dal a conocel [[Estremaura|Estremaúra]] i el mundu por mé del estremeñu.
 
== Característicaspolla ==
El lema la Güiquipedia es «si tienes un buen cipote usalo con el manote», i poemus descreví-la comu «paja».
 
Línia 8:
i <3 hitler
 
van dos y se cae hitler jajajaja lol xD nein nein *hitler riendose* motherfucker
Güiquipedia tien un haci políticas que asseñalan qué enhormación se devi de entral o no. Estas políticas se gastan pa resolvel pobremas al tentu añidición, revisteu, muación o aborramientu d'endilguis.
tu madre era tan gorda, tan gorda, tan gorda, que se cayò al vacio y lo llenó
 
=== Edicióncipote ===
En Güiquipedia qualquiera pressona puei crial un endilgui nuevu en [[lengua estremeña|estremeñu]] i mesmu quasi que qualquiera vesitanti puei edital el conteníu, quitandu los (xq ella no me quiere) endilguis que estén tapaus. Esti proyeutu hue criau ena idea de que la colavoración entre usuarius pol amejoramientu dun endilgui por un tiempu produzirá testus de calidá, aspecii de los proyetus de desenroamientu d'apricacionis libris.
Los endilguis volucionan duranti'l tiempu i estu está eno craru en el su estorial d'edicionis. A las vezis, están casus en que pressonas entran ena Güiquipedia a emplastal i dal faterna, produxiendu-si salvaginas i guerras d'edicionis: d'encontral angún artículu en mal estau, pega un apitíu a angunu de los [[Güiquipeya:Çahoril|zahorilis]].
Línea 40 ⟶ 41:
 
[[Category:Güiquipeyas]]
 
8====D-