Diferencia entre revisiones de «Francia»

Contenido eliminado Contenido añadido
c →‎Atijus: All info is kept in Wikidata, removed: {{Link FA|fr}} using AWB (10905)
Sin resumen de edición
Línia 43:
|}
 
'''Francia''' (en francés: ''la France''), conocia oficialmenti cumu '''Repúbrica Francesa''' (en francés: ''République française''), es un país cuyuque'l territóriusu metrupulitanuterritoriu metropolitanu s'assitia en [[Uropa]] Ocidental, peru que amás encluyi regionis, islas i archipiélagus en diversas partis del mundu.
 
La FránciaFrancia metropolitana hazi arrayu al suloesti con [[España]] (623 km) i [[Andorra]] (56,6 km), al oesti con el [[océanu Atlánticu]]; al norti con el [[Canal de la Mancha]], que la desapartan del [[Réinu Uniu]]; al noresti con [[Bélgica]] (620 km), [[Lussembulgu]] (73 km), [[Alemaña]] (451 km) i [[Suiça]] (573 km); al esti con [[Mónacu]] (4,4 km) e [[Itália]] (488 km); i al suresti con el [[Mari Mediterráneu]]. En [[América del Sul|América del sul]] la Guayana francesa arraya con [[Brasil]] (el su mayol arrayu con un pais vecinu: 673 km) i [[Surinam]] (510 km). Los francesis se refierin comúnmenti al territóriu metropolitanu comu "l'Hexagone" (l'eságonu) pola su holma geométrica.
 
La República Francesa es una democrácia organizá cumu repúbrica semiprisidencial. Es un pais albondu desarrollau con la sesta economia mayol el mundu i tamién es una potencia uropea assina cumu mundial.