Diferencia entre revisiones de «Wikipedia n'estremeñu»

Contenido eliminado Contenido añadido
c Án siu revertias las eicionis de 179.57.132.186 (Caraba); chambau a la úrtima velsión de Sa
Custionis ortográficas.
Línia 1:
[[File:Wikipedialogo-ext.png|thumb|200px|right]]
La '''Wikipedia en [[luenga estremeña|estremeñu]]''', mentá como '''Güiquipedia''', es la versiónvessión ladela ciclopedia libri [[Wikipedia]] en [[lengua estremeña]]. Güiquipedia s'escrivi de manera colavorativacalavorá por mé de voluntarius, premitiendui premiti que los endilguisendilgus seanlos modificaus pormúi qualquiera pressona con acessu por mé dun precuraol de web. El proyetu tuvu nacencia el 24 d'Eneru del 2007, fundiá por [[Angi Ronceru]], enque no diva a selhue hata el 26 de Mayu del 2008 quandu el proyetu esse muaumuó al su propiu domiñudominiu. En esta web se trata de hazel una ciclopedia en estremeñu.
 
== Características ==
El lema la Güiquipedia es «Si tienis conocencia de la tu coltura, por quécómu no la tienis de ladela tu palra?», i poemus descreví-la comu «un girón pa destribuil la conocencia la realidá estremeña ena su propia lengua, ena que tolos estremeñus puean colavoral, tantu ena su destensión, comu en el crecimientu el léssicu estremeñu pa conseguil concencial-mus de qu'avemus derechu de palral en estremeñu».
 
Essistin tres características essencialis del proyetu Güiquipedia que definin la su función ena Redi:
Línia 34:
 
== Pressonal ==
Los colavoraoriscalavoraoris ladela Güiquipedia actúanobran de continu de horma voluntaria. Ain varias hormas colavoraciónde calavoral amáshueraparti de crial o engrandal endilguis: se puein aprical las convencionis d'estilu establecías p'aquellus endilguis que no las tienin, assitiá-lus por materia, corregil faltas d'ortografía, hondeal con testus con ''copyright'', etci assina.
 
Pa colavoralcalavoral no es mestel regristral-si, enque a losalos usuarius que no lo hazin se les l'embilman ciertas acionis, comu votal ena toma decisionis. Angunus colavoraoris tienin la albeliá d'aconllegal angunas operacionis hueraparti, comu el aborramientu d'endilguis, el atarugu páginas i tó essu. Sin embargu, estus usuarius no tienin capacidá de decisión mayol que la de qualquiera otra pressona, i las sus acionis se devin de acistal a las políticas adotás por tola comunidá.
 
== Guipa tamién ==