Diferencia entre revisiones de «Gibraltar»

Contenido eliminado Contenido añadido
cosas
Eshazel revisión 108639 de 193.144.97.53 (Caraba)
Etiqueta: Deshacer
Línia 38:
|}
 
'''Gibraltar''' es un territóriu dependienti el [[Réinu Uniu]], con el estatus de [[Territoriu Británicu d'Ultramar]], i amprias capaciais d'autogobielnu. Está assitiau nel estremu meridional la [[Península Ibérica]], al esti la [[bahía d'Algeciras]],en una península que domina la orilla norti el [[estrechu Gibraltar|estrechu omónimu]], el [[peñón de Gibraltar]] (en [[luenga ingresa|ingrés]]: ''the Rock of Gibraltar'' o tamién, ''The Rock''),comunicandu el [[mari Mediterráneu]] i el [[Océanu Atlánticu]]. Hazi arrayu con [[España]] i cuenta con una puebración d'aprosimadamenti de 29.000 abitantis en una superficie menol de 7 km, con una economia basáa nel [[setol terciariu|setol de selvicius]], prencipalmenti comu centru financieru, turísticu i [[Puertu libri|puertu francu]]. Es tamién una basi [[aeronaval]] las [[Huerças Armaás Británicas]].
'''Gibraltar''' es una roca en medio del mayor imperio del mundo (España). Esta pequeña roca se le fue regalada a Puidgemon como prueba de la infinita amistad entre nuestro queridissimo Felipe y Cataluña la Vieja. Cuenta con unas maginificas vistas hacia el Imperio Español una base naval de lanchas de plastico con motores de playmobil. Esta sofisticada tecnologia posiciona a Cataluña en un privilegiado lugar entre los paises mas modernos del mundo, solo siendo superada por la armada Real de Molossia .
 
Hue ocupá en 1704 pola escuadra angluolandesa duranti la [[Guerra de Sucesión Española]], i cedia a la corona británica nel [[Tratau d'Utrecht]] en 1713.
La historia de Gibraltar es muy sencilla. En el año 0 , esta magica roca ya contaba con la aprovacion de los reptilianos. Estos construyeron una lanzadera para guiar con su ovni a los reyes magos. Los reptilianos siempre fueron muy inteligentes, ya que sabian que esta roca seria crucial en la resolucion de la guerra de inválidos, una guerra civil que enfrentó a Junqueras con Puidgemount. Esta terrible guerra duró más de 1000 y 1 noches, en la que los reptilianos apoyaron a Puidgemount volviendo gordo feo y vizco a Junqueras. Estos dos invalidos se estaban pelando para establecer un modelo estandar de peinado en cataluña, Al mount o al xunco . (Tipo seta y Tipo Paja ). La guerra acabó en una tregua impuesta por el Rey Felipe ya que nuestros inválidos se olvidaron de que cataluña seguia siendo de españa y entonces se deprimieron.
 
== Atijus ==