Diferencia entre revisiones de «Calol»

Contenido eliminado Contenido añadido
148LENIN (carava | Contribucionis)
Criá página con 'Se denomina '''calol''' a la energía en tránsitu que se reconoci solu quandu se cruza la frontera dun sistema termodinámicu.​ Una vez dentru del sistema, o enos alrededor…'
(Sin diferencias)

Revisión de 03:49 11 Ago 2019

Se denomina calol a la energía en tránsitu que se reconoci solu quandu se cruza la frontera dun sistema termodinámicu.​ Una vez dentru del sistema, o enos alrededoris, si la transferencia es de adentru acia ahuera, el calol transferiu se guelvi parti dela energía enterna del sistema o delos alrededoris, según su casu. El términu calol, por tantu, se ebi entendel comu transferencia de calol i solu ocurri quandu ai diferencia de temperatura i en direción de mayol a menol. De ellu se deduci que nu ai transferencia de calol entri dus sistemas que se alcuentran a la mesma temperatura.

Generalmenti ena mayoría delos paísis, se palra de calol quandu la temperatura supera los 26 °C en qualquiel ora del día, anque varía muchu según la estación del añu. Por ejemplu, 20 °C en veranu es considerau una temperatura fresca, mentris que en enviernu, esta temperatura es considera templa o cália.