Diferencia entre revisiones de «Ordenaol»

Contenido eliminado Contenido añadido
148LENIN (carava | Contribucionis)
cSin resumen de edición
148LENIN (carava | Contribucionis)
cSin resumen de edición
Línia 6:
Dus partis esencialis la constituyin, el [[hardware]], que es su estrutura física (circuitus electrónicus, cablis, gabineti, teclau, etc), i el software, que es su parti intangibli ([[programa]]s, datus, información, señalis digitalis pa su gastu enternu, etc.).
 
Endi el puntu de vista huncional es una [[máquina]] que posei, al menus, una unidá central de procesamientu, una memoria prencipal i argún periféricu o dispositivu de entra i otru de salia. Los dispositivus de entra permitin el ingresu de datus, la CPU se encalga del su procesamientu (operacionis aritméticu-lógicas) i los dispositivus de salia los comunican a otrus meyus. Es así, que el ordenadol recibi datus, los procesa i emiti la [[informaciónenhormación]] resultanti, la que logu puei sel interpreta, almacena, transmitia a otra máquina o [[dispositivu]] o sencillamenti impresa; tou ellu a criteriu dun operadol o usuariu i baju el control dun [[programa]].
 
El hechu de que sia programabli le posibilita realizal una gran divelsidá de tareas, estu la convielti nuna máquina de propósitus generalis (a diferencia, pol ejemplu, duna [[calculaora]] coyu únicu propósitu es calculal limitadamenti). Es asín que, sobri la basi de datus de entra, puei realizal operacionis i resolución de probremas enas más divelsas [[área]]s del que hazel [[umanu]] (administrativas, científicas, de diseñu, [[ingeniería]], [[medicina]], comunicacionis, [[música]], etc), inclusu muchas questionis que diretamenti nu serían resolublis o posiblis sin su entervención.