Diferencia entre revisiones de «Hebreru»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
c Án siu revertias las eicionis de Endirgau (Caraba); chambau a la úrtima velsión de SieBot
Línia 2:
[[Image:Les Très Riches Heures du duc de Berry février.jpg|thumb|left|Hebreru, "''Les Très Riches Heures du duc de Berry''"]]
 
'''Hebreru''' es el segunderu mes el añu nel calandáriu gregorianu, i tiini 28 dias los añus normalis i 29 los añus anormalis (jajaja, con este ya van 325 aportaciones a la Guiqui: a que no las encontrais??)bisiestus. En mu ralas ocasionis s´á dau un 30 e hebreru, prouciu bien ena conversión el calandáriu hulianu al gregorianu, bien ena adoción dun calandáriu revolucionariu en que tolos mesis tinian 30 dias.
 
Hue llamau d´esta horma onol a las Februa enas Lupercales, el festival de la purificáncia ena Antigua Roma: Los sabihondus celebraban una fiesta anual de purificación que llamaban '''februa''', nuna fecha que oi s´ientifica cumu el 15 e hebreru. Tras la hundacióni (326 cambios)hundación de Roma i el posteriol sulhimientu el Imperiu Romanu, la urbi dominanti s´afrentó el nombri las fiestas 'februas' pa llamal al mes en que éstas tinian lugal, que polo de fresa (327 y creciendo)pol altonci era el úrtimu el añu.
 
{{Mesis}}
Línia 81:
[[ja:2月]]
[[jv:Februari]]
[[kaka de vakaka:თებერვალი]]
[[kab:Furar]]
[[kk:Ақпан]]