Diferencia entre revisiones de «Cornalvu»

Contenido eliminado Contenido añadido
Better (carava | Contribucionis)
Sin resumen de edición
Sin resumen de edición
Línia 3:
La presa es una eificación romana sobri el arroyu Albarregas, que se gastaba pa abastecel de agua a parti e la ciá e [[Emerita Augusta|Emerita Augusta]] (uguañoti ciá e Méria).
La contención es una muralla e 220 metrus de largu pol 18 de artu, siendu la parti que se alcuentra en contatu con el agua en horma e graderíu.
Esta costrución hue declará Monumentu Nacional el 13 de diciembri e 1912, inque el embalsi se acontina usandu ena atualidá.
 
Parti el embalsi el riu Alhucén, riu típicamenti meiterraneu con un emportanti estiahi que provoca qu´en vranu quei secu a tramus i la via acuática se concentri en pozas i charcas, hucheás "charcas madre".
 
Es mestel izil que n´esti riu s´alcuentra una especi e peci hucheá "harabugu", la cual está en continua regresión i solu quean en angunus lugaris de riu Guadiana (paci que nel Guadalquivil s´an estinguiu).
 
El su entornu es un parqui natural, razón pola que goza e proteción especial de la Hunta de Estremaura endi 1988. Posei una rica frora i fauna, i ena entrá el parqui alcuentramus un centru e entepretación que mos ayuará ena visita.