Diferencia entre revisiones de «Güiquipedia:El Seranu»

Contenido eliminado Contenido añadido
Better (carava | Contribucionis)
Better (carava | Contribucionis)
Línia 223:
:La ortografia tradicional, que es la que votaré i la que prefiu con diferéncia pa la interfaz, es la que menus probremas tien de tós. No está espubricá, polo que poemus hazel lo cámbius i adatacionis a la muestra wiki que queramus. Es la usá pol Grabiel i Galán, Chamizu i, sobri tó, polos escritoris nuevus comu [[Antòniu Garríu Correas]]. La su tradución d'[[El Prencipinu]] probabrimenti es libru en estremeñu más vendiu (lo mandan enas escuelas de pal norti). Lo únicu malu es qu'esta grafia no sueli represental es la destinción -s-/-ss-, peru que se la añiimus musotrus i jau. Es muchu más fressibri con cultimus (se puei ponel Nueva York tranquilaenti, i que ca unu lo prenúncii comu le de la gana) i es la única que á mostrau una acetación general (las dos anterioris tienin simpatizantis i detratoris). Pa rematal, es la que mejol premiti a los no estremeñufalantis vel cómu se prenúncia realmenti el estremeñu, i se ve craraenti que no es una holma enventá de escrebil en castellanu (cosa que últimamenti convién resartal, tós sabemus a qué me refiu)
:Esta es la mi opinión. Agora opinin vusteis vusotrus {{carina|:)}} — '''[[User:El tiu Cancho|Tiu Cancho]]''' <small>([[User talk:El tiu Cancho|vai a la mi caraba]])</small> 15:04, 26 Eneru 2010 (UTC)
::Pa sel sinceru, la ortografia gastá nel Prencipinu siempri m'á petau, el pobrema vié cola flesiviliá de la que palras, ondi tu ves argu güenu, yo veu que nu se trata duna gramática u ortografia, es izil, una retahila nolmas que nu den lugal a duas, peru güenu, se podria prebal. La custión de la I Gramática, anque tié marrus (el mesmu Pablo Gonzalvez lo reconoci), sí que hazi una idea de cumu se prenuncia el estremeñu, i es relativamenti simpri, anque cumu ya é iziu, la prepuesta de Cancho tamién me peta. La custión de la s: nu creu que ortograficamenti ebieramus deferencial entri -s-/-ss-. El hechu de que nu seya un rasgu heneral nel estremeñu (quei aparti si un dia lo hue) hazi que los que nu lo tenemus sintiu tengamus pobremas al escrebil, i nu creu que seya custión. Si nu lo gastamus, un garrovillanu acontinará leyéndu cumu hata agora, peru si s'apreba, pos mos dehais sin escrebil a los que nu lo deferenciamus. Ena mi opinión, lo que aconteci agora con esti tema es que izís que deprendiendu una luenga romanci ena que tamién se deferenci escrebirás corretamenti el son: qué sintiu tendria izili a un estremeñupalranti que nu lo deferenci que deprenda purtugués enantis d'escrebil ena Güiquipeya en estremeñu, polque si nu tendrá marrus?. Otra cosa sedria si se deprendiera la palra enas escuelas, peru aí ya entrarian los sabihondus del tema. [[User:Better|Better]] 18:05, 26 Eneru 2010 (UTC)