Diferencia entre revisiones de «Nacionalismu»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sa (carava | Contribucionis)
Sin resumen de edición
Tiu Fraili (carava | Contribucionis)
cSin resumen de edición
Línia 1:
El '''nacionalismu''' es una ideologíaideologia i un movimientu social i políticu que apaicióapareció juntu conjunta el concetuconceutu de naciónnacion, propiuprópiu de la Eá ContemporáneaContemporánia enas circunstanciascercustáncias estóricas de la ''Era de las Revolucionis'' ([[RevoluciónRevolucion Endustrial]], [[RevoluciónRevolucion Burguesa]], [[RevoluciónRevolucion Liberal]]) dendidende finalis del sigru XVIII. TamiénTamien puei hazel referéncia al sentimientu nacionalista i a la épocaepoca del nacionalismu.
 
Comu ideologíaideologia, el nacionalismu ponipon a una naciónnacion determiná comu el únicu referenti edentitariuidentitáriu, endrentuen drentu duna comuniá política; i parti de dos prencipiusprencípius básicus conal respeturespetivi ade la relaciónrelacion entrientre la naciónnacion i el estau:
 
* El prencipiuprencípiu de la soberanía nacional: que izidis que la naciónnacion es la única basi legítima pa elpal estau.
* El prencipiuprencípiu de nacionaliá: que izidis que ca naciónnacion ebidevi holmalde hormal el su propiuprópiu estau, i que los arrayus del estau eberíandeverian de coincidilconciil conasconos de la naciónnacion.
 
== Atijus ==