Diferencia entre revisiones de «Internet»

828 bytes añadidos ,  hace 11 años
Eshazel revisión 55205 de 201.143.51.196 (Caraba)
Sin resumen de edición
(Eshazel revisión 55205 de 201.143.51.196 (Caraba))
[[File:Internet map 1024.jpg|200 px|thumb|right]]
'''Internet''' es un conjuntu descentralizau de redis de comunicacion interconectás que gastan la família de protocolus TCP/IP, garantizandu que las redis físicas eterogénias que la conponin huncionin comu una redi lógica única, d'arcanci mundial. Los sus orígin se remontan a 1969, quandu s'estableció la primel conession de conputaoras, conocia comu ARPANET, entre tres universiais en [[Califórnia]] i una en [[Utah]], enos [[Estaus Unius]].
 
Unu de los servícius que mas déssitu á teniu en Internet á siu la '''World Wide Web''' (WWW, o "la Web"), hata un puntu qu'es corrienti la conhusion entre dambus los dos términus. La WWW es un conjuntu de protocolus que premiti, de horma cenzilla, la consulta remota d'archivus d'ipertestu. Esta hue un desarrollu posteriol (1990) i gasta Internet comu meyu de transmission.
 
Essistin, polo tantu, albondu servícius i protocolus en Internet, amás de la Web: el enviu de correu eletrónicu (SMTP), la transmission d'archivus (FTP y P2P), las caravas en línia (IRC), la mensageria istantánia i presséncia, la transmission de conteniu i comunicacion multimeya -telefonia (VoIP), [[televisión]] (IPTV)-, los boletinis eletrónicus (NNTP), el acessu remotu a otrus dispositivus (SSH i Telnet) o los juegus en línia.
<big><big>'''CUIDENSE PUTOS QUE YA PRONTO ME LOS CAGO... PUTA WIKIPEDIA DE MIERDA AHORA SI QUE SE CAGAN VERDAD PUTOS! SU PUTO ANIVERSARIO ME LO METO POR EL CULO Y ME LO PASO POR LOS HUEVOS... RINDANSE PUTOS RINDANSE, NO ME GUSTARIA VERLOS LLORAR COMO LAS VERDADERAS MARICAS DE MIERDA QUE SON PINCHES JOTOS MAMAVERGAS PUTOS MALNACIDOS HIJOS DE PERRA, LES DIRIA MAS PERO YA HASTA HUEVA ME DIERON! PINCHI VOLA DE PENDJOS, PURAS PUTAS PERRAS CULO ENTRE LAS PATAS!
 
 
 
ATTE
SSMA08'''</big></big>
 
 
 
 
 
 
 
 
[[Category:Enhormática]]
2

ediciones