Diferencia entre revisiones de «Anaecypris hispanica»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Sin resumen de edición
Línia 1:
[[Image:Anaecypris_hispanica.png|200px|thumb|right|Harabugu]]
 
El '''harabugu''' es una aspeci de peci endémica en ríus tributarius del Guadiana, especialmenti en Estremaúra. S'enjalla en perigru d'estinción. El su nombri científicu es '''Anaecypris hispanica''' u en ocasionis, cumicumu sinónimu, tamién '''Phoxinellus hispanicus'''.
 
Nu está craraenti relacionáu con otras especis de pecis, lo que pranteajaði que se prantéin enimas sobri la su filiación, que angunus estabrecin con ciertas aspecis de [[Túniz]] u los [[Balcanis]].
 
==Pelitasqui y hábitat==
Es un [[ciprínidu]] chiqueninu, con argu menus de 10 cm de largol, con linia lateral encompreta u ausenti, lo que lo distingui de otrus ciprínidus. Las sus escamas son mu chiqueninas y se desprendin con faciliá. Tíni la quilla entri las aletas ventral y anal.
 
El su hábitat preferenti son zonas de aguas permanentispelmanentis, poca corrienti y con abundanti vegetación acuática.
 
==Aspeci amenazá==
Línia 14:
Está amenazáu pol mé la costrucción d'embalsis y la entroucción d'aspecis aloctonas pa la su pesca deportiva cumu el [[blablá]], el [[luciu]] u la [[carpa]].
 
La [[Unión Uropea]] tíni esta aspeci catalogá cumu aspeci d'atención especial (Anexu II 'e la directiva sobri conselvación de fauna y frora silvestri -1992-). El catalogu nacional español la encrúi ena categoría 'e vulnerabri (Ordin del Ministeriu español de Meyu Ambienti de 21 de octubri de 2002) y la Junta d'Estremaúra la tíni decrará aspeci en perigru d'estinción (13-3-2001). Igual protección le dispensanatorgan las autoriáis regionalis de Castilla La Mancha.
 
[[Category:Fauna]]