Diferencia entre revisiones de «Bambi»

Contenido eliminado Contenido añadido
Sin resumen de edición
Sin resumen de edición
Línia 5:
'''''Bambi''''' es una pinicla crássica d'animacion i en colol, basá nel cuentu ''Bambi, una via nel bosqui'' ("Bambi, ein Leben im Walde" nel original) espublicau en 1923 pol utol austriacu Felix Salten. La pinicla hue realizá i proucia por [[Walt Disney]] i destribuia pola compañia RKO Radio Pictures. El su estrenu hue el [[13 agostu]] de 1942, i es la quinta pinicla de la serii de crássicas d'animacion de Walt Disney.
 
Los pressonajis prencipalis son Bambi, un ciervu de cola blanca, sus pairis (el Gran Príncipe del bosqui i la su mairi), sus collacius Tambor (un conejoconeju de hocicohocicu rosadorosadu), i Flor (una mofeta), i la su amiga de la infancia i futura pareja Faline. Pa esta pinicla, Disney se tomó la libertad de modificar la especie de Bambi de un corzocorzu ena estória original a un ciervociervu de cola blanca, ya que el corzocorzu no habita enos [[Estaus Unius]] i el ciervociervu de cola blanca es mas familiar pa los norteamericanos. Esta pinicla hue distinguida con tres premios de la Academia enas categorías de Mejor Sonido, Mejor canción por "El amor es una canción" i Composición Musical Original.
 
== Argumentu ==
'''''Bambi''''' es la estória de un pequeñu ciervu contada desde su visión de los hechos, lo que nos transporta a su mundu i via. Con sus collacius, comu Tambor el coneju, Flor la mofeta, i la su futura pareja Faline, descubrirá sabias lecciones sobre el amor i la via. El peligropeligru que representa el HombreOmbri lo aprende del Príncipe del Bosque, i por experiencias comu la pérdidaperdida de la su mairi.
 
[[Category:Cini]]
Línia 57:
[[ms:Bambi]]
[[nl:Bambi (film)]]
[[nn:Bambi]]
[[no:Bambi]]
[[pl:Bambi]]