María Guardiola Martín (Caçris, 5 diziembri de 1978) es una política estremeña del Partido Popular. Es presidenta dela Junta d'Estremaúra dendi juliu de 2023, huendu la primel mugel que acupa essi cargu.

María Guardiola
Enhormación pressonal
Nacencia 5 de diciembre de 1978 Ver y modificar los datos en Wikidata (45 años)
Cáceres (España) Ver y modificar los datos en Wikidata
Nacionalidá Española
Educación
Educau en Univelsiá d'Estremaura Ver y modificar los datos en Wikidata
Enhormación profissional
Oficiu Políticu y funcionario Ver y modificar los datos en Wikidata
Cargus acupaus
  • Diputado en la Asamblea de Extremadura por Cáceres (desde 2023)
  • Presidente de la Junta de Extremadura (desde 2023) Ver y modificar los datos en Wikidata
Partiu políticu Partido Popular Ver y modificar los datos en Wikidata

Biografía Edital

Es graduada n'ADE pola Nuversidá d'Estremaúra. Á trebajau comu funcionaria pala Junta d'Estremaúra.[1]

En 2022 hue la única candidata que reunió los avalis necessarius pa presental-si alas primarias del PP estremeñu pa sucedel al lídel del partíu dendi 2008 José Antonio Monago.[2] La su única esperencia previa en política hue comu concejal del conceju de Caçris ondi el PP está ena oposición. Hue selecioná comu candidata por Pablo Casado i más tardi sostribá pol su sucessol, Alberto Núñez Feijóo. Fernando Pizarro, alcaldi de Prasencia duranti tres legislaturas pranteó una candidatura alternativa que retiró una semana endespués pa central-si ena su reeleción comu alcaldi. Es la primel mujel que lidera unu los dos grandis partíus d'Estremaúra.

Referencias Edital

  1. elEconomista.es. «María Guardiola anuncia su candidatura a presidir el PP de Extremadura - elEconomista.es». www.eleconomista.es. Consultado el 17 de enero de 2023. 
  2. «María Guardiola, nueva presidenta del PP de Extremadura con el apoyo del 97,7% de votos». theobjective.com. 16 de julio de 2022. Consultado el 17 de enero de 2023.