Mitología

(Rederigíu dendi Mitus)

La mitología es un conjuntu de mitus relativamenti cohesionaus: relatus que forman parti d'una determiná religión o coltura. Tamién se les denomina mitus a los discursus, narracionis o expresionis colturalis d'origin sagrau, y que posteriormenti huerun secularizaus y trataus comu discursus relativus a una coltura, a una época o a una seri de creencias de carácter imaginariu.

Estatua de Júpiter Tonante (Museu del Prau).
Dendi antigu las formacionis geológicas inusualis án incitau l'imaginación umana, criándosi en tornu a ellas fábulas y leyendas. Tal es el casu pa diversas sociedáis de las inexplicablis rocas errantis, d'origin glaciar.

Los mitus son relatus basaus en la tradición y en la leyenda, criaus pa esplical el universu, el origin del mundu, los fenómenus naturalis y cualquier cosina pala que no aiga una esplicación simpli. Sin embargu, no tós los mitus tién por qué tenel esti propósitu esplicativu. Igualmenti, la mayoría los mitus están relacionaus con una huerza natural o deidá, pero una hartá son simplementi historias y leyendas que s'án díu transmitiendu oralmenti de generación en generación.

Guípise tamién Edital

Huentis Edital

Referéncias Edital

Bibliografía Edital

Atijus Edital