Quejío Folk es un grupu de folk contemporáneu d'Estremaura holmau pol un total de 18 presonas (cuentandu encargaus de son, iluminaeru i puesta en escena).

El grupu ebi el su nombri al "quejigu", espécii d'arbu autótonu de bosqui mediterráneu.

Estória Edital

Quejío Folk naci en Talayuela nel añu 1983 endrentu l'Associación Curtural “La Encina” (La Chaparrera). Nunu los sus talleris, el de música, angunus de los miembrus atualis del grupu esmiençan a labutal en tolo relacionau cola música traicional estremeña. Se investiga i prohundiza nel conocimientu i deprendizahi del patrimoñu curtural que representa la música i el bailaus traicionalis en Estremaura.

A partil de 1996, el tallel tomaria el nombri de Quejío Folk, acontinandu embahu l'Associación Curtural “La Encina”, inque nu sedria hata 1999 quandu grabaran el su primel discu: Como Agua de Mayo, con 7 temas popularis i 4 de criación própia.

En 2001 naceria el su segundu labutu: Como Oro en Paño, con 9 temas popularis i 3 de criación própia, basaus nel amol, fiestas, costumbris...

En 2006 veria la lus el tercel labutu del grupu: Como Anillo al Dedo, esta vezi con 7 temas própius, i nel que se tratan temas cumu la emigración, leyendas, la enfáncia...

Discografia Edital

  • 1999 - Como Agua de Mayo
  • 2001 - Como Oro en Paño
  • 2006 - Como Anillo al Dedo

Atihus Edital