El parqui nacional de Las Tabras de Daimiel (oficialmenti en castillanu: Las Tablas de Daimiel) es un parqui nacional assitiau nel términu monicipal de Daimiel i una pequeña parti e Villarubia de los Ojos, ena província e Ciá Rial, Castilla-La Mancha (España).

Tabras de Daimiel

Estória i caraterísticas Edital

 
Tabras de Daimiel

Decrarau Parqui Nacional en 1973, Las Tabras son el úrtimu representanti dun ecosistema llamau tabras fluvialis, hormás polas crecias los rius enos sus tramus meyus, favorecius pol fenómenus de semiendorreismu i pola farta e desnivelis.

La superfici el parqui es de 1.928 etárias. Cuenta con unus umealis hormaus a partil de la confluencia el Guadiana i el su afluenti Cigüela, i es unu los ecosistemas acuáticus mas emportantis d'España ebiu a la fauna i frora qu´abitan en ella. Tamién es emportanti pol el gran númeru d'avis migratorias que pasan pola zona, cumu los ánais i los ánsaris.

Las Tabras de Daimiel puein consieralsi, endrentu duna crasificación idrulóhica-estrutural de los umealis, cumu un "idrumeal de recargación"; en toria, con disposición plurianual d´augua superficial, que recarga costantimenti el acuíferu infrayacenti. Inque enus tiempus atualis, a vezis se paci mas a un "igrumeal", de recargación temporal.

Fauna i frora Edital

Ena fauna migraora sobresali la garza imperial huntu cola garceta, la gurulla, el martineti, el avetoru, el patu colorau, el patu cuchara, el ánai silboni i el rabudu, la cerceta, el alcotanti, el azulón, la cibueñuela, el buitrón, el bigotú, etc.

Ena fauna seentaria cabi cital al cangrehu e riu, que hue antañu mu abundanti i emportanti huenti d'ingresus palas familias de Daimiel, oi casi estinguiu pol estas auguas. Tras la introución nellas el gran predaol que es el luciu, el barbu i la carpa s'alcuentran tamién en peligru. Merecin mención igualmenti el aguiluchu laguneru, la focha, la polla d´augua, el ánai rial i el frisu, el martín pescaol i, inclusu, la liebri i el habalí.

En cuantu a la frora, los dos aspetus mss sobresalientis son los densus marhalis de carrizu, cuya profileración huera favorecia polas auguas del Guadiana, i la rica vehetación palustri que costituyi la pasiega, especi vivificá polas auguas el Cigüela.

Atihus Edital

Notícias al tentu Las Tabras Edital