El Día del Árbol o Fiesta del Árbol es comu un tenel en mientis lo importanti que es el protegel los nuestrus árbolis, los nuestrus bosquis. Los árboles mos dan abondus frutus bien güenus, amás que mos quean puru el airi y evitan los riegus de riás y erosionis del suelu.

Plantandu encinas en el Festivalinu de Pescueza

Ca país lo celebra plantandu árbolis, en la temporá que es más propicia pa que arraiguin, según las sus condicionis naturalis.

Estoria Edital

La primera vez que se celebró la fiesta del árbol en el mundu jue, ni má ni menus, en el añu 1805, en la chiquina aldea estremeña de Villanueva de la Sierra (Caçris). llevá a cabu por el párrocu del lugal con el apoyu de tou los vedinus.[1]

Endispués el 30 de abril de 1899 se celebró en el Parqui de Barcelona la su primera Fiesta del Árbol .

Ya en el 5 de eneru de 1915 se instauró en tou el territoriu Español la Fiesta del Árbol, medianti Real Orden del Ministeriu de la Gobernación,,[2] y una Real Orden del Ministeriu de Fomentu, obligandu a ca ayuntamientu a fijal el día de celebración medianti sesión ordinaria del plenu municipal.[3]

El Día Internacional de los Bosquis, el Día Mundial del Árbol y tamién mentáu comu el Día Forestal Mundial jue una recomendación del Congresu Forestal Mundial que se celebró en Roma en 1969. Esta recomendación jue aceptá por la ONU en 1971. El día elegíu jue el 21 marçu que coincidi con la entrá de la primavera en el Hemisferiu Boreal y con la del otoñu en el Austral.

Día en que se celebra según que país Edital

 
Monumentu a la primera Fiesta del Árbol del mundu, Villanueva de la Sierra

Ca país celebra el día del árbol según sus condicionis naturalis, cuando terminan los fríos o en el Caribi  a los emprincipius del veranu, en la temporá de lluvias, amus, siempri buscandu un güen temperu pa que arraiguin los plantonis.

Referencias Edital